Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

121. Ιστορικά σχέσεων και μυθομανείς...

     


Λοιπόν το θέμα μου ήρθε στο μυαλό ως εξής. Καθόμασταν ωραία και καλά με έναν 23χρονο gay φίλο μου σπίτι μου και μου έλεγε για την καινούρια σχέση του που μετράει ήδη 2 εβδομάδες.
Ναι, στον γκέι κόσμο δύο εβδομάδες ονομάζονται σχέση. Τον ρώτησα αν είναι ερωτευμένος με το αγόρι του. 
-Εντάξει, δεν με ελκύει και υπερβολικά, είναι και μπότομ αλλά τι να κάνω...
- Είναι μπότομ? Και πως τα βρίσκεται? Απ' όσο ξέρω και συ μπότομ είσαι..."
- Ε μωρέ μαζί του δεν με πειράζει σιγά σιγά θα το βρούμε. 
- Οκ ναι, συμφωνώ αλλά είπες και ότι δεν σε ελκύει πολύ.
- Η αλήθεια είναι πως δεν είναι πολύ ο τύπος μου αλλά θέλω να το κρατήσω για δύο τρεις μήνες.
- Γιατί ? Αν δεν σου αρέσει εννοώ.
- Γιατί ρε συ, θέλω να έχω στο ιστορικό μου μια ερωτική σχέση, να λέω ότι κράτησε τουλάχιστον τρεις μήνες...




Δεν γνωρίζω αν είναι ένα σύνηθες φαινόμενο, ένα φαινόμενο που αφορά μόνο γκέι ή το κάνουν και στρέητ. Κάποτε, οι άνθρωποι έπρεπε να περιμένουν το γάμο για να κάνουν σεξ. Οι πολλές σχέσεις ήταν ντροπή, ειδικά για μια γυναίκα που έπρεπε εφ' όρου ζωής να μείνει με έναν άντρα, πολλές φορές με κάποιον που δεν είχε επιλέξει η ίδια. 

Σήμερα, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Πλέον το να μην έχεις πολλές σχέσεις ή έστω λίγες μακροχρόνιες θεωρείται πρόβλημα. Αντιθέτως, το πλούσιο ερωτικό ιστορικό θεωρείται δείκτης προσωπικής επιτυχίας. 

Μια καλή μου φίλη έχει στη δουλειά της έναν συνάδελφο, γκέι, και φίλο της. Μου λέει πως σχεδόν κάθε εβδομάδα της δείχνει και έναν καινούριο με τον οποίο έχει σχέση και  έπειτα από κάποιο δραματικό γεγονός, συνήθως από τη μεριά του φίλου της, τα χαλάνε και πάει παρακάτω. Όταν μετρούσαν τις σχέσεις που έχουν κάνει στη ζωή τους, της είπε πως έχει κάνει διψήφιο αριθμό σχέσεων.

Γιατί τόση ανάγκη να ορίσουμε ως σχέσεις, κάποιες συνευρέσεις με διάφορα άτομα? 

Καθώς γράφω μου ήρθε στο μυαλό και ένα άλλο παράδειγμα. Μια φίλη του κολλητού μου, όμορφη κοπέλα, με ωραίο σώμα και πρόσωπο, έχει δημιουργήσει δύο ψεύτικα΄προφίλ αγοριών, οι οποίοι : 1) Είναι θεοί. 2) Έχουν πάρα πολλά λεφτά  3 ) Μένουν στο εξωτερικό, ο ένας στο Τόκυο και ο άλλος στο Παρίσι. 4) Και οι δύο την πολιορκούν στενά και την παρακαλάνε να έρθει μαζί τους στο εξωτερικό, εκείνη όμως δεν ενδίδει γιατί είναι πολύ μοιραία και ανεξάρτητη για να καταπιεστεί. 

Πολλές φορές γελάμε με τον κολλητό μου με διαλόγους που κάνει η κοπέλα αυτή με τα δύο αυτά "αγόρια". Και το παράξενο είναι, πως δεν είναι άσχημη, Είναι πολύ όμορφη, Δεν ξέρω τι την οδηγεί στο να δημιουργεί αυτά τα ψεύτικα προφίλ. Ο κολλητός μου που την ξέρει από παιδί, μου λέει πως πάντοτε έλεγε ψέμματα, ειδικά στην εφηβεία. Θεωρώ πως στην εφηβεία μας, όλοι μας έχουμε πει ψεμματάκια ή έστω έχουμε ωραιοποιήσει καταστάσεις. Μετά από μια ηλικία όμως, που έχουμε εδραιώσει την ταυτότητα μας, νομίζω τα ψέμματα και οι μυθοπλασίες πρέπει να εκλείπουν.

Μπορώ να καταλάβω το κίνητρο του να θες να πεις ψέμματα. Είμαι δύο χρόνια χωρίς σχέση ως ένα σημείο από επιλογή, ως ένα άλλο ίσως και επειδή μου αξίζει. Δεν θα το αναλύσω εδώ. Πολλές φορές έχω νιώσει πως η ανεπάρκεια μου στον ερωτικό τομέα, υποδηλώνει αποτυχία στη προσωπική μου ζωή. Όταν γύρω σου ακούς συνεχώς όλοι να τα πηγαίνουν τόσο καλά στην προσωπική τους ζωή, δεν μπορεί να αρχίσεις να νιώθεις ότι κάπου φταις, ή ότι κάτι πηγαίνει στραβά με σένα. 

Έχω σκεφτεί ότι ίσως δεν είμαι αρκετά ελκυστικός ή είμαι πολύ επιλεκτικός ή παράξενος ή απαιτητικός κτλ. Δεν ξέρω. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος κανόνας που αν τον ακολουθήσεις θα βρεις το ταίρι σου. Πολλοί πιστεύουν ότι πρέπει να να το κυνηγάς, να προσπαθείς και να δοκιμάζεις ακόμη και με άτομα που στην αρχή δεν σου λένε πολλά και πως στη πορεία θα χτιστεί η σχέση. Άλλοι πιστεύουν πως αν δεν υπάρχει η έλξη από την αρχή, δεν μπορεί να γεννηθεί μετά. 

Αυτή τη περίοδο δεν έχω διάθεση να κυνηγήσω τίποτα. Είμαι σε μια μαύρη περίοδο της ζωής μου και όσο και αν ακούγεται παράλογο, δεν περνούν οι μέρες μου σκεπτόμενος γιατί δεν έχω γκόμενο. Στα 20, τα  ερωτικά με απασχολούσαν πολύ. Πλέον, έχω κουραστεί. Όπως λέει και ένας πολύ καλός μου φίλος, αν και έχει μια πολύ όμορφη και επιτυχημένη σχέση, οι γκέι είμαστε μυστήρια πλάσματα. Εγώ πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει διότι εμείς δεν έχουμε την αναγνώριση της κοινωνίας για ότι κάνουμε. Δεν έχουμε συμβάσεις, συγγενείς και περίγυρο να στηρίζει ή και να εποπτεύει (ακόμη ακόμη) τη σχέση μας. Αν κάνουμε σχέση θα την κάνουμε για μας και μόνο. Κανείς (εκτός από φίλους) δεν θα μας πει μπράβο που την κάναμε ή δεν θα μας την αναγνωρίσει. 

Αν βάλεις και τους άλλους παράγοντες, που εμποδίζουν μια επιτυχημένη γκέι σχέση όπως έλλειψη γκέι, ασυμβατότητα σεξουαλικών ρόλων, μη φυσικός τρόπος γνωριμίας τότε η επιτυχημένη ερωτική ζωή μοιάζει με μια άλυτη εξίσωση ή καλύτερα, με λαχείο. 

Από την άλλη και μια φίλη μου, στρέητ, 23, όμορφη, παραπονιέται πως δεν βρίσκει άντρα και πως για μας τους γκέι είναι πιο εύκολα. Και εκείνη ψάχνει τον ιδανικό, τον πρίγκηπα. 

Δεν ξέρω τι φταίει . Και άντε να το ψάξεις βραδιάτικα. Πάλι καλά που έχουμε και τους φίλους. Χωρίς αυτούς....




1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Πολύ ωραίο το θέμα σου.
Νομίζω πως περνάμε διάφορες περιόδους στη ζωή μας κι άλλοτε επιζητούμε μοναξιά άλλοτε συντροφιά.Σίγουρα υπάρχουν περιπτωσάρες που αποκαλούν σχέση ακόμη και μια ερωτική γνωριμία τρών ημερών.
Έχω έναν γνωστό gay που "ερωτεύεται" κάθε μήνα κι άλλον και τις αποκαλεί σχέσεις.

Πάντως κι εγώ νομίζω πως οι άντρες βρίσκουν πιο εύκολα αν όχι τον κατάλληλο για σχέση τουλάχιστον ερωτικό σύντροφο. Ή είναι εντύπωσή μου ή οι gay που έχω γνωρίσει είναι ζωηρούληδες. Τους χαίρομαι πάντως , που δεν κολλάνε σαν κι εμάς. Οι λεσβίες πρώτα κάνουν σχέση , μετά σπιτώνονται και μετά κάνουν σεξ :)

Σίγουρα η τελευταία σου πρόταση με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη.Αν δεν είχαμε και τους φίλους..
Καλή σου μέρα Element