Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Οταν εισαι νεκρος....


Χθες το βραδυ ειδα ενα ονειρο...Ονειρευτηκα οτι ειμαι νεκρος.Μην με ρωτησετε πως γινεται αυτο απλα το ονειρευτηκα.Δεν θυμαμαι πολλα .Θυμαμαι μονο οτι....
ημουν ευτυχισμενος.Οπου και αν ημουν,ημουν χαρουμενος.Σε γαληνη.Ηξερα οτι οσοι σημαινουν κατι για μενα,ηταν καλα.Το ηξερα.
Ο χρονος δεν σημαινε κατι ,τιποτα δεν ειχε μορφη αλλα και παλι εγω ημουν.Και ενιωθα ζεστασια και αγαπη.
Ειχα τελειωσει.Ημουν ολοκληρωμενος.Δεν καταλαβαινω απο θεολογια ,απο διαστασεις κτλ.Αλλα νομιζω πως ημουν στον παραδεισο.
Και τωρα δεν ειμαι...Μολις ξυπνησα ενιωσα να αποτραβιεμαι απο κει.
Ολα εδω ειναι σκληρα,και εκτυφλωτικα και βιαια.Οσα νιωθω ,οσα ακουμπω,αυτο ειναι η Κολαση.Ακομη και το να περνω απο τη μια στιγμη στην αλλη ,λεπτο προς λεπτο,μερα με την μερα,γνωριζοντας τι εχασα.......
Το πιο σκληρο πραγμα στον κοσμο,ειναι να ζεις σ'αυτον....

35 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Νομίζω σημαίνει μακροζωΐα!!!

ΣΑΥΡΑ είπε...

μικρε μου στοιχειο-τηλεορασακη, εχω ΤΗΝ λυση στο προβλημα σου.
ζητα απο μια τυχαια φτερωτη δεσποσυνη να σου τηγανισει πατατες καθως χαιδευει το κορμι της και θα θυμηθεις την μαγεια του να εισαι ζωντανος και να απολαμβανεις.

"καληνυχτα μαλακα, η ζωη εχει πλακα"

apparos είπε...

Αμα το πάρουμε με το υποσυνείδητο πάει αν πει ότι είσαι ήρεμος, κάτι που δεν ισχύει από ότι λες!
Σκληρό ναι, αλλά και ωραίο!

Κώστας είπε...

Πρώτα η ύπαρξη συνοδευμένη με πολύ πόνο, αγώνα, δυστυχίες και κάποιες ευτυχισμένες στιγμές και μετά η αιώνια ανυπαρξία.

Από όποια άποψη και να το δω δε μου αρέσει η πραγματικότητα.

ProFyLaKtiKo είπε...

νομίζω πως μια φορά είχα δει την κηδεία μου, κατά έναν περίεργο τρόπο.

είναι σημαντικό να μάθεις να μη φοβάσαι το θάνατο. όποτε έρθει

apos είπε...

Νομίζω ότι είμαι άτυχος, γιατί δεν θυμάμαι ποτέ όνειρο.
Νομίζω ότι αν μου δινόταν η ευκαιρία να διαλέξω ένα και μοναδικό να θυμάμαι θα ήταν κάτι τέτοιο...

life_traveller είπε...

Σκληρή η ζωή... αλλά όμορφη... πολύ όμορφη... όπως όμορφα είναι όλα τα δύσκολα!

Keen On Boys είπε...

Tί έχεις ρε;

Τομ Σόγιερ είπε...

Γιατί να νιώθεις την κόλαση? Περνάς δύσκολη φάση ε? Εγώ πάντως, φοβάμαι πολύ τον θάνατο. Δεν μπορώ να φανταστώ πως δεν θα υπάρχω πια κάποια στιγμή.

Εγώ εχθές είδα ότι μπήκαν ληστές στο σπίτι μου και με κυνηγούσαν με μαχαίρι.

Υ.Γ Πρέπει να μοιάζεις λίγο με τον Λούκας από το Χ ή είναι ιδέα μου? (ναι, ξέρω ότι ήταν άσχετο)

Elementstv είπε...

@Ηφαιστιωνας:Γεια σου ρε Ηφαιστιωνα,ονειροκριτη.Καλα αν κρινω απο τα σχολια σου,πρεπει να εισαι απιστευτα γλυκος και καλος ανθρωπος.Οταν βλεπω σχολιο σου χαμογελω αυθορμητα!!!!
@Σαυρα:Σαυρα μου αγαπητη ,αυτο το κολπο πιανει μονο για λεσβιες .Στους γκει θελει αλλη τακτικη.Αν ψηνεται ο Αχιλλεας να μου τηγανισει πατατες γυμνος,εγω δεν εχω προβλημα.
@apparos:Οχι οχι δν εχει να κανει τοσο με το υποσυνειδητο.Εχει να κανει με τη ζωη γενικα.
@Κωστας:Καποιες φορες νιωθω οπως εσυ....
@Προφυλακτικε:Ισα ισα που ακριβως αυτο λεω,οτι ο Θανατος καποιες φορες ειναι λυτρωτικος γιατι ακομη κ ευτυχισμενος να εισαι ,αν δεν επελθει το χαπι εντ,τοτε κατι θα ξαναπροκυψει να σε πικρανει κτλ.

Elementstv είπε...

@Απος:Και γω σπανια θυμαμαι τα ονειρα μου.Το συγκεκριμενο βεβαια δεν ειναι μονο ονειρο ειναι και σκεψεις για τη ζωη και την ευτυχια.
@life_traveller:Για να το λες εσυ που την ταξιδευεις,κατι θα ξερεις.Παντως ναι η ζωη ειναι πολυ ομορφη τουλαχιστον για τους περισσοτερους απο μας.
@Κεεν:Τιποτα μωρε ,φιλοσοφια μαζι με λιγη μελαγχολια.Ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον.Ποτε καταταγεσαι?
@Τομ:Και γω δεν μπορω να φανταστω να μην υπαρχω γιατι και μονο η σκεψη του να μην υπαρχεις απαιτει να υπαρχεις!!!Παντως για να παρεις μια ιδεα για το πως ειναι ο θανατος παρε ενα μαχαιρι και προσεκτικα ....πλακα κανω .Ο θανατος ειναι σαν τον βαθυ υπνο που κοιμασαι και ξυπνας λες και περασαν 2 στιγμες χωρις να καταλαβες οτι κοιμηθηκες ωρες....
Οσο για τους ληστες ,χμμμ σιγουρα τρομακτικο αν και γω το χω καημο να νικησει ο κακος μια φορα στα θριλερ!!!!

Υ.Γ.:Οχι η αληθεια ειναι πως δεν μοιαζω με τον Λουκας ,τουλαχιστον απ'οσο μπορω να καταλαβω.Ααααααχ τι μου τον θυησες πρωινιατικα...In for a cold shower now....

suncitizen είπε...

Elementstv
Επειδή βάζεις τα σχόλια κάτω από την επικεφαλίδα, μπερδεύομαι και τα γράφω στην προηγούμενη ανάρτηση :-)
Οπότε διάβασε το σχόλιο εκεί.

Μιας και μου είπες περι μετα θάνατον ζωής, εκείνο που είναι αδιαμφισβήτητο είναι οτι στό σύμπαν έχουν όλα μία πορεία προς κάτι ανώτερο και πιο πολύπλοκο.
Δηλαδή, ο θάνατος ενός άστρου, θα διασπείρει τα στοιχεία που μετά απο πολλά εκατομμύρια χρόνια θα δώσουν ζωή , εξέλιξη , άνθρωπο.
Όπως βλέπεις τίποτα δεν πάει χαμένο. Άρα ο θάνατος είναι το πέρασμα σε κάτι νέο. Οπότε άσε ένα παράθυρο ανοικτό. Ισως τελικά να μην είναι όλα τόσο flat όσο φαντάζεσαι...

stella είπε...

καλε εδω ειναι ο παραδεισος και η κολαση!
εμεις επιλεγουμε πως θα το ζησουμε!!

tovenito είπε...

καταλαβαίνω. το έχω αισθανθεί. σαν να ακουμπάς τη γαλήνη. κι όταν το ξύπνημα είναι και λίγο βίαιο, τόσο πιο εξιδανικευμένο το όνειρο

Είδωλο είπε...

Η ζωη ειναι βιαιη

Απο την αλλη τι να σου πω, εγω τον θανατο τον εχω βιωσει σαν χηρα,γιατι δεν ξερω αν στο εχω πει, εμεις στο σοι μας δεν τους χωριζουμε, τους θαβουμε


μουαχαχαχαχαχ

Owain Glyndwr είπε...

Όσον αφορά τα όνειρα γενικά πιστεύω ότι είναι αποτέλεσμα της ψυχολογικής μας κατάστασης.Πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε ότι κάτι μας βασανίζει και τα όνειρα μπορούν να μας το πουν και έτσι να λύσουμε το πρόβλημα.Προσωπικά βλέπω πάρα πολλά όνειρα κάθε βράδυ,ποικίλου περιεχομένου
Για τον θάνατο στα όνειρα δεν ξέρω κάτι παραπάνω.Τον δικό μου δεν τον έχω δει αλλά έχω δει τον θάνατο ενός από τα τότε ποιο αγαπημένα μου πρόσωπα και μάλιστα είδα και την συνέχεια άλλη φορά,δηλαδή μνημόσυνο και τέτοια...σαν σίριαλ!
Για τον θάνατο γενικά ο Σωκράτης με καλύπτει τελείως!

PN είπε...

Για μένα ο θάνατος είναι απλά το τέλος. Δεν έχει μετά, δεν έχει τίποτα. Είναι η διάσπαση της ύλης σε ενέργεια που χάνεται στη φύση. Και έτσι ένα κύκλος κλείνει ερμητικά. Το να δω, λοιπόν, το τέλος μου δεν θα μου έλεγε ποτέ κάτι. Δεν υπάρχει παράδεισος και δεν υπάρχει και κόλαση. Και τα δυο είναι εδώ. Και τα δύο τα βιώνουμε καθημερινά. Τόσο υλιστής είμαι είναι η αλήθεια!!

Elementstv είπε...

@suncitizen:Ναι σιγουρα τιποτα δεν χανεται.Αλλα αυτο δεν συνεπαγεται μετα θανατον ζωη.Και εμεις ανακυκλωνομαστε.Μας τρωνε τα διαφορα βακτηρια ,σκουληκια κτλ Και στη συνεχεια γινομαστε λιπασμα για φυτα και κατ'επεκτασιν για νεα ζωη.Ακομη και να υπαρχει αλλη ζωη ,δεν με ενδιαφερει και ουτε θα διαμορφωσω τη τωρινη ζωη μου ετσι ωστε να περασω στην επομενη.Ζησε το παρον.
@Στελλα:+10000 απο μενα!!!!!
@tovene592:Ακριβως.Εχει να κανει με το οτι η ζωη παντα ειναι ενας αγωνας και ο θανατος πολλες φορες φανταζει το δε εντ που θελουμε....
@Ουρανε:Λοοοοοοολ θεικο.Σαν τη μαυρη χηρα ενα πραμα....
@Owain Glyndwr:Δεν μιλαω ακριβως για αυτο.Μιλαω για το αισθημα να νιωθεις οτι ολα εχουν τελειωσει,οτι πια δεν εχεις να αγωνιστεις για τιποτα.....
@VK in Athens :Μα ακριβως το ιδιο λεω,οτι ο θανατος ειναι το τελος ολων.Δεν τον φοβαμαι ουτε προσπαθω να τον εξιδανικευσω.Ισα ισα που πιστευω οτι ο θανατος ειναι η απολυτη εξισωση της ζωης.Δεν εχει σημασια αν ησουν χαρουμενος ή οχι,ομορφος ή ασχημος,καλός ή κακός ,έξυπνος ή χαζός κτλ διοτι στο τελος ολοι πεθαινουμε.....

ΣΑΥΡΑ είπε...

η απολυτη εξισωση βεβαια οδηγει στην απολυτη αδικια, γιατι πρεπει να εχει σημασια αν ησουν ομορφος η ασχημος εξυπνος η μη, γλυκουλης για τσογλανος, οχι?

Elementstv είπε...

@Σαυρα:Δυστυχως δεν εχει σημασια στην τελικη.Μακαρι να ειχε.Αλλα στο τελος τελος μετραει οτι κανουμε εδω.Μην περιμενεις να δικαιωθεις καπου αλλου.Πρεπει εσυ να δικαιωνεις τον εαυτο σου....

ΣΑΥΡΑ είπε...

μα δεν περιμενω την επομενη ζωη δεν υπερχει κατι τετοιο στο μυαλο μου, απλα διαπιστωνω οτι η απολυτη εξισωση ειναι αδικια.

Owain Glyndwr είπε...

Κατά τη γνώμη σου elements...κατά τη δική μου ο αγώνας τελειώνει με αίσιο ή άδοξο τέλος

Owain Glyndwr είπε...

Αυτή η απόλυτα μηδενιστική λογική καθαρά υλιστικής φύσεως με βρίσκει αντίθετο,άσε που οδηγεί σε τραγικά αποτελέσματα

Owain Glyndwr είπε...

Η αθεϊα των περισσότερων ομοφυλόφιλων μου μοιάζει σαν κρύψιμο πίσω από το δάχτυλο...

Elementstv είπε...

@Σαυρα:Δεν ειναι αδικια διοτι οταν πεθαινεις απλα δεν υπαρχεις οποτε ισως τελικα μετραει απλα να εισαι ενταξει εσυ με τον εαυτο σου.Να γινεις η καλυτερη εκδοση του εαυτου σου που μπορεις να γινεις.
@Wayne:Εξηγησε μου γιατι πιστευεις οτι κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.
Εγω απλα δεν εχω πειστει γιατι υπαρχουν τοσες πολλες αποδειξεις εναντια στις θρησκειες και εναντια του ιδιου του θεου στην τελικη.Απλα ειμαστε τοσο εγωκεντρικα ζωα οι ανθρωποι που νομιζουμε οτι το συμπαν δημιουργηθηκε για μας

Owain Glyndwr είπε...

Αν υπήρχε επιστημονική απόδειξη ύπαρξης του Θεού όλοι οι άνθρωποι θα αναγκάζονταν να πιστέψουν και πια δεν θα είμασταν ελεύθεροι να επιλέξουμε.Το αυτεξούσιον ή αλλιώς ελευθερία είναι το μεγαλύτερο δώρο του Θεού και δεν θα το πάρει πίσω.Σε λογική απόδειξης δεν μπήκε ποτέ η ορθόδοξη θεολογία,μόνο οι δυτικοί με τα γνωστά περί αιτίου και αιτιατού του Ακινάτη.Αυτά είναι θέματα πίστης και όχι απόδειξης.Δηλαδή τι θες;να πάρεις "θεϊνη" να την βάλεις σε δοκιμαστικό,να την καλλιεργήσεις σε θρεπτικό για τρεις μέρες στους 36ο C και να δεις άμα η αποικία γίνει μπλε;έτσι θα χανόταν το νόημα της ύπαρξής μας!
Από την άλλη υπάρχουν και τόσες ενδείξεις για την ύπαρξη του Θεού ισάριθμες με τις δικές σου ενδείξεις(γιατί περί ένδειξης όχι περί απόδειξης πρόκειται) περί μη ύπαρξης.
Οι περισσότεροι gay προτιμούν απλά να αγνοούν την ύπαρξη Θεού γιατί έτσι τους βολεύει αφού οι πλειοψηφία των γνωστών θρησκειών και σίγουρα όλες όσες επικρατούν στον δυτικό κόσμο θεωρούν, τουλάχιστον επισήμως, ότι οι ομοφυλόφιλοι αμαρτάνουν φρικτά και μάλιστα ότι θα "καούν" στην κόλαση,εννοείται ότι βρίσκω την θέση παράλογη,όπως και πολλοί σύγχρονοι θεολόγοι.Έτσι οι gay βάζουν το θέμα κάτω από το χαλί ή αλλιώς κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους,προτιμώντας να αλληθωρίζουν για να μην βλέπουν την ύπαρξη Θεού.

Elementstv είπε...

Για τις θρησκειες υπαρχουν παμπολλες αποδειξεις οτι ουσιαστικα δεν ειναι μοναδικες και οτι καθε μια ειναι συνοθυλευμα παλιοτερων και αρχαιοτερων θρησκειων.Οσο για το οτι ο θεος εδωσε στους ανθρωπους την επιλογη,δν θα επιχειρηματολογησω διοτι θεωρω οτι ο θεος ειναι το πιο χαζο παραμυθι του κοσμου και απορω πως εχει πεισει τοσο κοσμο.

Owain Glyndwr είπε...

Θα θελες...

Elementstv είπε...

Ενταξει το ομολογω ειμαι ο αντιχριστος.Ηρθα στη γη με 2 σκοπους :Να εξαλειψη τη δυναμη του θεου και να παρω 666 πιπες σε μια μερα.Ουφ εχω πολυ δουλεια μπροστα μου....

mahler76 είπε...

Το πιο σκληρό μα συνάμα το πλέον ενδιαφέρον μικρέ μου φίλε και έχεις να ζήσεις καταπληκτικά πράγματα ακόμα. Πολύ καλημέρα σου και καλό μήνα.

Owain Glyndwr είπε...

Ούτε είπα ότι είσαι ο αντίχριστος ούτε τίποτε άλλο από αυτά τα... χαριτωμένα που λες.Ούτε σε απαξίωσα όπως εσύ έκανες,απλά έχουμε διαφορετική γνώμη,και η δική μου είναι και διαφορετική από την καθεστηκυία στους ομοφυλόφιλους χώρους.Νομίζω ότι μια χαρά έδειξα σεβασμό αν μη τι άλλο ως φιλοξενούμενος.

Elementstv είπε...

Βρε συ πλακα κανω.Μια χαρα εισαι.Ουτε απαξιωσα τις αποψεις σου.Το οτι μιλας ομως με τοσο αρνητισμο για την αθεια πολλων γκει φανερωνει καποιο κομπλεξ πως να το κανουμε.Μην κρινετε τα παντα με βαζει τη γαμω-στρεητ κοινωνια λες και ειναι αγιοι.

Owain Glyndwr είπε...

Έτσι μιλάω για όλους,δεν κρίνω κάτι με βάση την straight άποψη αφού δεν πιστεύω στην ύπαρξη gay ή straight απόψεων,για μένα η μόνη διαφορά είναι η σεξουαλικότητα.Σίγουρα καταλαβαίνω την οργή πολλών κι εγώ μάλιστα έχω απορριφθεί λόγω του τι μ'αρέσει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα στραφώ ενάντια σε κάποιον επειδή είναι ετεροφυλόφιλος ή ενάντια σε κάθε επικρατούσα κοινωνική άποψη

DaisyCrazy είπε...

eixa dei ena paromoio oneiro palia kai katalavaino tin aisthisi pou perigrafeis. to kako einai otan ksipnas kai katalabaineis oti exeis xasei ton paradeiso.
pou ksereis mporei o thanatos na einai apla ena perasma stin aionia makariotita, galini kai meis na maste trelloi pou den biazomaste pio poly na pame ekei :)

Elementstv είπε...

@Dorothea:Ισως....ειναι ωραια τρελα η ζωη ομως....