Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Επιλογος....




Σε 99 ποστ μεχρι τωρα εχω γραψει ο,τι με απασχολησε, ο,τι θεωρησα οτι ισως αποτελεσει και κομματι καποιου αναγνωστη καπου καποτε,
και ανακαλυψα διαφορες εκφανσεις της προσωπικοτητας μου αλλα και της ζωης μου.

Ξεκινησα το blog για να καταγραψω το ταξιδι ενος 18 χρονου στα πρωτα του βηματα στην ανεξαρτησια. Το ονομασα The Gay Side Of Life. Τελικα καταλαβα οτι εκτος απο το περιτυλιγμα η Gay ζωη δεν εχει σχεδον καμμια διαφορα απο αυτη των στρεητ. Ολοι μας τις ιδιες αδυναμιες, παθη, ανησυχιες, στενοχωριες, χαρες, ονειρα κτλ μοιραζομαστε.



Παρα πολλα αλλαξαν σε σχεση με 2 χρονια πριν. Μπορω να πω με χαρα οτι αν συναντουσα τον εαυτο μου 2 χρονια πριν δεν θα τον αναγνωριζα. ΜΟυ αρεσει αυτο. Μου αρεσουν οι αλλαγες, μου αρεσουν οι εξελιξεις. Δεν τις φοβαμαι. Και αλλωστε κατα τη διαρκεια των 2 χρονων ταξιδιου ζωης, πηρα σημαντικες αποφασεις, τολμησα, εξερευνησα...

Και βεβαιως το ταξιδι δεν τελειωνει εδω. Πως θα μπορουσε αλλωστε? Τελειωνει μονο οταν πεθαινουμε.

Τελειωνει εδω λοιπον η καταγραφη του ταξιδιου μου αλλα παιρνω μαζι μου πολλα πραγματα. Τους αλλους bloggers που γνωρισα μεσα απο σχολια που αφηναν και τα πραγματικα καταπληκτικα μπλογκς που διατηρουν. Θυμαμαι οταν ημουν στην επαρχια ποσο με βοηθουσε ψυχολογικα να διαβαζω 10percent.gr, good as you , revqueer, Gay and the City κτλ κτλ .
Και εχω την τυχη να γνωριζω οτι αρκετοι ανθρωποι βρηκαν κατι που τους εξεφρασε μεσα στο μπλογκ μου, κατι που ισως τους εκανε να σκεφτουν, να ταυτιστουν, να νιωσουν οτι δεν ειναι μονοι εκει εξω. Και χαιρομαι πολυ γι'αυτο.
Και γι'αυτο πανω απ'ολα κρατω τα διαφορα e-mail που ελαβα ειδικα τον τελευταιο χρονο, απο μαθητες Λυκειου στην επαρχια, φοιτητες που ενιωθαν να εχουν χασει το δρομο τους, ακομη και δυο μητερες που υποψιαζονταν οτι το παιδι τους ειναι γκει.
Νιωθω οτι εχω αναλυσει αρκετα θεματα, δεν εχω πλεον την αναγκη να το κανω. Αλλωστε μπορω με σιγουρια να πω οτι ειμαι σε μια απο τις καλυτερες φασεις της ζωης μου. Βεβαια θα ξαναρθουν δυσκολοι καιροι, ροδα ειναι και γυριζει . Αλλα νιωθω πανετοιμος να αντιμετωπισω τα παντα!
Πανω απο ολα και πρωτα απ'ολα να περναμε καλα, οπου και να'μαστε, οπως και να'μαστε....Αλλωστε η ζωή είναι μικρη!