Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

148. Το αγόρι της κολλητής μου, είναι gay!

        Ξέρω ότι φαίνεται προβοκατόρικος ο τίτλος, αλλά είναι 100% αντιπροσωπευτικός. Είμαι 99% σίγουρος πως ο ενός χρόνου γκόμενος της κολλητής μου, είναι gay. Με τη φίλη μου αυτή είμαστε στενοί φίλοι, από το Λύκειο, αν και γνωριζόμασταν από το Δημοτικό. Στο Λύκειο δέσαμε πολύ, μου στάθηκε και της στάθηκα και αν και περάσαμε σε διαφορετικές πόλεις μετά τις Πανελλήνιες, η φιλία μας κράτησε. Εννοείται ξέρει για μένα και γω για εκείνη και έχουμε σταθεί ο ένας στον άλλο σε διάφορες σχέσεις και ερωτικές απογοητεύσεις. Είναι έξυπνη κοπέλα, όμορφη και δυναμική και γι' αυτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση το γεγονός, πως όταν μου σύστησε το τελευταίο της αγόρι, δεν είχε καταλάβει πως είναι gay, 100%....




        Πρέπει να πω, πως το αγόρι της αυτό, που είναι ακόμη μαζί, είναι σχεδόν κλώνος μου. Όχι τόσο εμφανισιακά, όσο σε χαρακτήρα. Τη πρώτη φορά που μου τον έδωσε να μιλήσουμε στο τηλέφωνο, η χροιά της φωνής του, ο τρόπος που μιλούσε και γενικά που εκφραζόταν, με έκανε να πιστεύω ότι μιλάω στον εαυτό μου. Το θέμα αυτό το έθιξε και η ίδια, λέγοντας μου πως μου μοιάζει σχεδόν στα πάντα. Άσε που έχουμε και το ίδιο όνομα. Πράγματι, ταιριάζουμε σε πολλά, έχουμε παραπλήσια ενδιαφέροντα και μιλάμε με παρόμοιο τρόπο. Αφού από τη πρώτη φορά που μιλήσαμε, ενώ δεν γνωριζόμασταν, τα είπαμε τουλάχιστον για 1 ώρα. Δεν είναι ότι είμαι ερωτευμένος μαζί του ή κάτι τέτοιο, οπότε δεν είναι wishful thinking η υποψία μου πως είναι γκέι.

      Άλλωστε, δεν είμαι ο πρώτος που το σκέφτηκε. Η αδερφή της κολλητής μου, όταν την είχε επισκεφθεί κάποια στιγμή το χειμώνα και τον γνώρισε, τη ρώτησε αν είναι gay. Ακόμη και η ίδια η κολλητή μου στην αρχή είχε τις υποψίες της, αλλά το γεγονός ότι έκαναν καλό σεξ, την είχε καθησυχάσει.

     Νομίζω όμως, ότι δυστυχώς για την κολλητή μου, είναι gay. Τον έχω γνωρίσει πια καλύτερα και είμαι σχεδόν απόλυτα βέβαιος γι' αυτό. Άσε που πλέον, έχουν αρχίσει και οι δυσκολίες στο σεξ, δηλαδή δυσκολεύεται να του σηκωθεί κτλ.

      Έχω γνωρίσει αρκετούς gay που μέχρι τα 25-30 τους, έκαναν σχέση με κοπέλες αλλά στη πορεία συνειδητοποίησαν την αλήθεια για τον εαυτό τους. Έχω γνωρίσει και άλλους, που ποτέ δεν το αποδέχθηκαν πλήρως, και κάνανε κανονικά οικογένεια, φροντίζοντας παράλληλα να ξεκαυλώνουν με περιστασιακά ραντεβού. Καλά δε χρειάζεται να πάει κανείς μακριά, ένα λογαριασμό στο romeo να κάνεις, θα δεχθεις αμέσως δεκάδες μηνύματα από "στρέητ" επαρχιώτες, που να μωρέ, θέλουν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό.

     Με ενοχλεί πολύ αυτή η συμπεριφορά και η υποκρισία. Καταλαβαίνω πως δεν είναι για όλους εύκολο, να αποδεχθούν τον εαυτό τους όπως είναι, αλλά το να προσπαθούν να έχουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο, δε γίνεται. Πάντα μα πάντα, κάποιοι πληγώνονται στο τέλος. Και εγώ είχα μπλέξει το 2011-2012 για μερικούς μήνες, με έναν παντρεμένο, που δεν το ήξερα και όταν το έμαθα πληγώθηκα πολύ και έκοψα τις επαφές. Πολύ σύντομα, έμαθα ότι είχε προχωρήσει στο επόμενο "θύμα", παραμένοντας πάντοτε φυσικά με τη γυναίκα του.

    Στην παρούσα φάση, το θύμα είναι η φίλη μου και δε ξέρω πως να ενεργήσω. Δεν είναι ότι έχω στοιχεία ότι πάει με άντρες, αλλά νιώθω ότι πολύ σύντομα μπορεί να συμβεί κι αυτό. Από την άλλη, δε νομίζω ότι μου πέφτει και λόγος και ίσως θα ήταν καλύτερα να το αφήσω να εξελιχθεί από μόνο του και αν σκάσει η βόμβα, θα δούμε τότε τι θα κάνουμε.

    Το Σεπτέμβριο, έχω κανονίσει να τους επισκεφτώ. Από κοντά θα μπορέσω να κόψω περισσότερες αντιδράσεις και ελπίζω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα.

    Πολλές φορές έχω πέσει στη παγίδα να θεωρώ ότι είναι για όλους εφικτό το να είναι out στη σημερινή κοινωνία. Σιγά σιγά, μαθαίνω ότι παρόλα τα βήματα μας, τα πράγματα δεν έχουν ακόμη γίνει όσο ανεκτικά θα έπρεπε να είναι.Θα δείξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: