Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

108. Σεξουαλικά Βοηθήματα : Μια πρώτη γνωριμία

       

           Και συνεχίζω την ανάρτηση καινούριων ποστ, με ρυθμούς χελώνας. Ένας καλός μου φίλος, δουλεύει εδώ και ένα μήνα περίπου, σε ένα videoclub-sex shop στην ομόνοια. Με είχε καλέσει μια μέρα να πάω να τον πάρω από τη δουλειά του, να πάμε για καφέ. Μου είχε πει ότι δουλεύει σε ένα videoclub, χωρίς να ξέρω ότι είναι videoclub ερωτικού περιεχομένου. Μπαίνοντας μέσα, κατάλαβα αμέσως που είχα βρεθεί. Κάθισα να χαζέψω τα διάφορα dildo που υπάρχουν, και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την ποικιλία και το πόσο αληθοφανή φαίνονται. Ομολογώ πως είχα σχεδόν μηδαμινή εμπειρία από sex shop, αν εξαιρέσεις μια φορά που είχα επισκεφθεί ένα στη Συγγρού πριν από 7 χρόνια όταν ήμουν πρωτοετής στο Πολυτεχνείο.


           Αν ακούγοντας τον όρο "Sex Shop" φαντάζεσαι κάτι βρώμικο, απόμερο και απομονωμένο, ξανασκέψου το. Το συγκεκριμένο μαγαζί τουλάχιστον, ήταν πολύ καθαρό, τακτοποιημένο, και δεν σου δημιουργούσε την εντύπωσε ότι κάνεις κάτι βρώμικο. Δεν είμαι πουριτανός αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχω πολύ σχέση με αυτή τη πλευρά του σεξ, όπως και δεν έχω επισκεφθεί ποτέ μου σάουνα. Τέλος πάντων, να μην τα πολυλογώ, κοιτούσα τα διάφορα dildo στις βιτρίνες, και έκανα σχόλια και αστειάκια στο φίλο που δουλεύει εκεί.

           Πριν 3 μέρες, ο φίλος αυτός μου έφερε δώρο ένα butt plug, λέγοντάς μου πως επειδή έχω καιρό να κάνω σεξ, πρέπει να κρατιέμαι σε φόρμα και ένα butt plug, είναι ιδανικό για αρχάριους μιας και ούτε πολύ μεγάλο είναι, και τη δουλειά του κάνει. Χθες λοιπόν το δοκίμασα....

          Η εμπειρία ήταν αρκετά ευχάριστη, έχω να δηλώσω. Μιας και ελέγχεις εσύ πλήρως τη διείσδυση, έχεις όλο το χρόνο να χαλαρώσεις και να το απολαύσεις. Η περισσότερη απόλαυση ήρθε όταν έβαλα τη δόνηση, όχι κάτι τρελό απλά ήταν πιο ευχάριστο. Δεν θέλω να μπω σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά πραγματικά νιώθω ότι είναι χρήσιμο και όχι μόνο θα το επαναλάβω αλλά ίσως σεκφτώ να αγοράσω και κάποιο dildo κάποια στιγμή. Σίγουρα δεν είναι υποκατάστατο για το πραγματικό σεξ, αλλά είναι ένας ωραίος τρόπος να εξερευνήσεις το σώμα σου, και τις δυνατότητές του.

          Και δύο τρεις μικρές συμβουλές αν και στο ίντερνετ κυκλοφορούν πολλές καλύτερες από αυτές που μπορώ να δώσω :

- Εννοείται το λιπαντικό είναι απαραίτητο και εδώ!
- Ακόμη και μόνο εσύ να το χρησιμοποιείς, το προφυλακτικό βοηθά πολύ και στη διείσδυση.
- Βοηθάει να είσαι ερεθισμένος, γιατί χαλαρώνεις και προετοιμάζεσαι.
- Και εννοείται ξεκινάς και με λίγο δάχτυλο για να χαλαρώσεις ακόμη καλύτερα.
- Δεν υπάρχει φόβος να κολλήσει μέσα διότι έχει βάση που δεν μπορεί να εισέλθει, και ήταν κάτι που φοβόμουν πολύ!

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Τι να πω.. δεν έχω δοκιμάσει ποτέ..

gay super hero είπε...

Βγαίνει και σε δέντρο :-P

http://www.skai.gr/news/weird/article/267911/gallia-kallitehnis-topothetise-fouskoto-erotiko-voithima-se-kedriki-plateia-/

Elementstv είπε...

@Ηφαιστίωνα: Μήπως ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις?
@ Gay Super Hero: It's my mount Everest....

Hfaistiwnas είπε...

Όταν μου τελειώσουν οι άντρες ίσως.. χαχαχαχα!