Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Lost Boys...

EDIT:Μετα λυπης σας πληροφορω οτι εμεινα ορφανος μιας και η αδερφουλα μου η sparrow αποδημησε για καλυτερα μερη.Καλη σου τυχη οπου κι αν πας,Sparrow..




Δειτε το παραπανω βιντεο.Ο Jack ειναι ενας μαθητης λυκειου(ο μελαχρινος)ο οποιος μαθαινει οτι ενας πρωην κολλητος του αυτοκτονησε..Και αρχιζει και θυμαται τις τελευταιες μερες τους,οπου λιγο ή πολυ ο κολλητος του(ξανθος) του αποκαλυπτει οτι ειναι γκει και τον εχει αισθηματα για αυτον.Η συνεχεια στο βιντεο(ειδικα το τελος ειναι πολυ καλο)

Το βιντεο αυτο με εκανε να σκεφτω.Ολοι λιγο πολυ εχουμε ζησει ενα μεγαλο ερωτα στο λυκειο που τις περισσοτερες φορες εμεινε ανεκπληρωτος.Σιγουρα ολοι περνουν ενα μεγαλο ερωτα,αλλα για τους γκει ειναι αρκετα πιο δυσκολο διοτι οταν γνωριζεις οτι ο ερωτας σου οχι μονο δεν ειναι ευκολο να βρει ανταποκριση απο το αντικειμενο του ποθου σου αλλα θεωρειται και ανηθικος και ανωμαλος και απο την κοινωνια τοτε τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα.

Ειχα περασει και εγω ενα τετοιο ερωτα.Ειχα ερωτευτει ενα συμμαθητη μου απο το δημοτικο.Ατελειωτες βραδιες τον σκεφτομουν και πληγωνομουν οταν αυτος τα εφτιαχνε με κοριτσια(μιας και ηταν και πολυ δημοφιλης).Εγω ηλπιζα οτι καποια μερα θα καταλαβαινε οτι ειμασταν το ταιρι ο ενας του αλλου και θα ημασταν για παντα μαζι.Κατι τετοιο δεν συνεβη ποτε.

Μια μερα ομως ,στο Λυκειο,πηρα την αποφαση να του εξομολογηθω την ελξη μου προς αυτον,δεν του ειπα οτι τον αγαπω,και τελος παντων επι 1,5 χρονο εξερευνησαμε μαζι το σεξ μεταξυ 2 αγοριων.Αν και πετουσα στα συννεφα κατι μου ελειπε.Δεν ηταν σχεση,ηταν απλα σεξ.Του το ειπα καποια στιγμη και μου ειπε οτι δεν μπορει να ανταποδωσει.Μετα απο λιγο καιρο τελειωσε αυτο που ειχαμε.Αναζωπυρωθηκε για λιγο αλλα τωρα μπορω να πω πως εχει τελειωσει οριστικα.Αυτος συνεχισε την ζωη του ως στρεητ αγορι ,και την δικη μου συνεχεια ,well την ξερετε.

Θελω να καταληξω οτι στην εφηβεια πολλα μπορουν να συμβουν που ομως δεν καθοριζουν ακριβως το τι θα γινουμε οταν μεγαλωσουμε...Δεν μετανιωνω που εζησα οτι εζησα,ισα ισα,αλλα απο την αλλη δεν ξερω αν ειναι για ολους καλο να ομολογουμε τον ερωτα μας.Παντα μα παντα πρεπει να ειμαστε ετοιμοι για τις συνεπειες....

Δειτε και το 3ο μου ποστ,που περιεχει καποιους παρομοιους προβληματισμους...
Gay-Straight Love:Reality Or Myth?

17 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Με στενοχώρησες με το βίντεο...
Αν και μου άρεσε ένας στον λύκειο δεν ήμουν ερωτευμένος..
απέκλεια όμως κάθε ενδεχόμενο να μιλήσω για μένα σε κάποιον στρ8...
Τώρα ακόμη δεν πιστεύω ότι έχω τα κότσια να το κάνω, ίσως επειδή δεν υπάρχει κανένας υποψήφιος.. αν υπήρχε μπορεί τα πράγματα να ήταν διαφορετικά..

ProFyLaKtiKo είπε...

τη συγκεκριμένη σειρά (jack and bobby) και το συγκεκριμένο επεισόδιο, τα είχα πετύχει ένα σάββατο βαρεμένο μεσημέρι στο σταρ, και ομολογώ πως είχα ανατριχιάσει, τόσο που την κατέβασα και την είδα ολόκληρη :p

όσον αφορά στο θέμα, εγώ και στα πρώτα έτη των σπουδών κολλούσα με στρ8... είναι μια φάση που την ξεπερνάς (λέμε τώρα)

tovenito είπε...

κόλλησα με το βίντεο..
κατά τα άλλα με κάλυψε ο προλαλήσας ηφαιστίων

Τομ Σόγιερ είπε...

H σειρά, λίγο βαρετή μου φαινόταν εμένα. Όμως το βίντεο it 's ok!!!

Όταν ξέρω ότι ο άλλος είναι στρέιτ, δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να τον ερωτευτεί. Μόνο tv celebrities. Θα μου πεις, για κανέναν δεν είσαι σίγουρος... Ναι, αλλά προτιμώ να μην πληγώνομαι... Από μακρυά και αγαπημένοι.
Ούτε καν, στο λύκειο, δεν ερωτεύτηκα κάποιον. (Άλλο οι ερωτικές φαντασιώσεις...!)

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ δεν επέτρεπα στον εαυτό μου να ερωτευτεί straight. Γιατί ξέρω ότι δεν υπάρχει προοπτική να είμαστε μαζί..

συμφωνώ με τον Τομ Σόγιερ!

Elementstv είπε...

Ενταξει ,αλλα δεν νομιζετε οτι ο (πλατωνικος)ερωτας δεν ειναι παντα κατι που μπορεις να ελεγξεις???Δν ξερω ποτε δεν ειχα τοσο ελεγχο στα συναισθηματα μου ωστε να τους "επιτρεπω"να υπαρχουν ή οχι...

Hfaistiwnas είπε...

Μπορεί πιστεύω, απλά σκέφτεσαι Σστρ8=μακριά, και το χωνεύεις, πριν καλά καλά ξεκινήσει.. είναι μηχανικό..
το ξαναλέω όμως, δεν μου έχει τύχει, οπότε δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα..

Τομ Σόγιερ είπε...

Τί να πω.... Εγώ είμαι πολύ ''σκύλος'' με τα συναισθηματικά μου. Βασικά για τους str8, τρέφω μια έντονη απέχθεια, οπότε, ας πούμε ότι δεν μου έτυχε ποτέ κάτι τέτοιο.

Ανώνυμος είπε...

h sparrow apodimise?ti ennoeis?

Ανώνυμος είπε...

a kala mhn mpeis ston kopo na apantisis.apla viastika na rotiso

the boy with the arab strap είπε...

νομιζω καλα εκανες και τον ερωτευτικες , ετσι κι αλλιως σε αυτες τις ηλικιες τα πραγματαοσον αφορα τη σεξουαλικοτητα για καποιους εναι ρευστα , ειπαρχει πειραματισμος και δεν ξερεις που θα καταληξουν τα πραγματα, αλλα και gay να ηταν δεν συμαινει οτι η σχεση θα ειχε καλη καταληξη.

Alex A. είπε...

O gay πειραματισμός είναι κομμάτι της σεξουαλικής ζωής πάρα πολλών αντρών - και γυναικών, βέβαια - ειδικά στην εφηβεία. Επίσης, η ομόφυλη επιθυμία υπάρχει πάντα, απλά είναι υποσυνείδητη: Πόσες φορές δεν έχετε δει άντρες str8 να είναι "αυτοκόλλητοι" ως φιλαράκια, να κάνουν παρτούζες μαζί κλπ; Αυτό ειδικά είναι αλάνθαστη ένδειξη υποσυνείδητης ομόφυλης έλξης, η οποία δεν βγαίνει στο συνειδητό γιατί τρομάζει.

Alex A. είπε...

Μόλις είδα και το video - εξαιρετικό!

Elementstv είπε...

Ενταξει δεν υπαρχει παντα ή αν υπαρχει τοτε υπαρχει και σε μας μια ετεροφιλη ταση.Ποσους γκει εχεις δει να ειναι φιλαρακια με κοπελες???

Alex A. είπε...

Εννοείται ότι υπάρχει και σε εμάς ετερόφυλη τάση! Φιλιά πολλά και προσοχή στις φίλες σου ;)

Ανώνυμος είπε...

"Τότε

…πονούσε και το γόνατό του αιμορραγούσε. Με τα χεράκια του σφούγγιξε τα δάκρυά του από τα μάτια, λερώνοντάς τα ελαφρώς με αίμα. Πονούσε, μα σηκώθηκε. Το ήξερε ότι δε θα γινόταν ποτέ του καλός τερματοφύλακας. Ο Τ ήρθε κοντά του. Τον κοίταξε στιγμιαία με το μπλε του βλέμμα και τον φίλησε στο μάγουλο. Το έκανε συχνά αυτό. Ο ξανθός συμμαθητής του τον φιλούσε με κάθε ευκαιρία στο μάγουλο. Και τελευταία όλο και πιο κοντά στο παιδικό του ακρόχειλο. Ιδιαίτερα αν ήταν μόνοι τους στη σχολική αίθουσα. Ερχόταν από πίσω του, ψηλότερός του, δυνατότερός του, ίσως και πιο όμορφος, σίγουρα πιο αρρενωπός
-όσο αρρενωπό μπορεί να ‘ναι ένα επτάχρονο αγόρι- και τον έπιανε αγκαλιά. Του έσκαγε ένα φιλί κι έφευγε. Δεν του είχε φανεί ποτέ τόσο περίεργο βέβαια του Υ. Παιδική αφέλεια. Παιδική αμέλεια. Πήρε δύναμη. Το φιλί του Τ ήταν πιο αμήχανο μα και σα λίγο πιο αλμυρό από κάθε άλλη φορά. Σηκώθηκε, με τα δάχτυλά του τα γεμάτα ξεραμένο αίμα ακούμπησε τις καστανόξανθες μπούκλες του, μια κίνηση που τη συνήθιζε πριν πιάσει τη μπάλα, πήρε φόρα και την κλώτσησε στην άλλη άκρη της σχολικής αυλής…"

Ο ξανθούλης εδώ είναι ο στρέητ, μα είναι γραμμένο εδώ και καιρό, απόσπασμα σε ένα διήγημά μου, και φυσικά αποτελεί μια δικιά μου αλήθεια. Μου το θύμισε το vid και οι σκέψεις σου. Θενξ.

το αγόρι με τις καστανόξανθες μπούκλες

Elementstv είπε...

Πολυ ομορφο το αποσπασμα σου ,αν και πολυ θα ηθελα να το διαβασω ολο...