Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

136. Καφεμαντείες, προβλέψεις και ο ...... Χορταρέας! - An update

 Πέρασε ένας χρόνος από τότε που επισκέφθηκα με τη θεία μου, τη καφετέρια του Χορταρέα και μου "διάβασαν" το μέλλον μου. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσεις εδώ. Είχα υποσχεθεί πως θα κάνω μια ενημέρωση για την επαλήθευση ή μη των προβλέψεων. Είναι νομίζω αυτονόητο πως ό,τι γράφω, αποτελεί την δική μου εμπειρία, χωρίς καμμία διάθεση δυσφήμισης κτλ. Τα αποτελέσματα λοιπόν είναι......

*Drum Roll*     *Drum Roll*     *Drum Roll*    *Drum Roll*    *Drum Roll*    *Drum Roll*



 Αρνητικά. Δυστυχώς για όσους ελπίζουν στην ικανότητα κάποιων ανθρώπων να προβλέπουν το μέλλον, κάτι τέτοιο δεν επαληθεύεται τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία. Ούτε όσα προέβλεψε για μένα, ούτε για την αδερφή μου, ούτε για τον κολλητό μου ούτε για κανέναν δεν βγήκε. Ακόμη και στατιστικά η συγκεκριμένη "μάντισσα" ήταν εντελώς άτυχη.

Πάει λοιπόν κι αυτό. Τζίφος. Δεν ξέρω, αν θα αποθαρρυνθείτε όσοι καταλήγετε σ' αυτό το blog ψάχνοντας για τον Χορταρέα και δεν είστε και λίγοι πανάθεμα σας.

Για άλλη μια φορά εκπλήσσομαι πάντως από τα είδη ανθρώπων που απαρτίζουν αυτή τη χώρα. Τόσες διαφορετικές "ταχύτητες", τόσο διαφορετικές κουλτούρες. Από τη μία είναι ωραίο. Η συνύπαρξη του παραδοσιακού με το μοντέρνο. Των οπισθοδρομικών απόψεων με τις προοδευτικές ιδέες..

Νομίζω ξέρω τι είναι αυτό που γοητεύει τους ανθρώπους έτσι ώστε να αναζητούν μελλοντολόγους, μάντεις κτλ. Δεν είναι τόσο η πίστη πως αυτά που θα ακούσουν θα βγουν αληθινά. Ή τουλάχιστον δεν είναι κυρίως αυτό. Ξέρουν πολύ καλά πως όλα αυτά μπορεί να είναι ψεύτικα. Όχι. Αυτό που προσφέρουν αυτές οι υπηρεσίες είναι την αίσθηση πως έστω και για λίγο, είσαι το κέντρο του σύμπαντος. Πως αυτό υπάρχει και κινείται γύρω από σένα. Πως η ιστορία σου, τα συναισθήματα σου, ο πόνος σου, δεν είναι τυχαία, αλλά απαραίτητο κομμάτι του "κύκλου" που κάνει το παγκόσμιο αστρικό ρολόι.

Και πως, διανύοντας το προσωπικό σου ταξίδι, έχοντας πίστη σε αυτό, κάποια μέρα, όλα θα μπουν στη θέση τους. Κάθετι θα αποκτήσει μια εξήγηση και συ, ο κεντρικός πρωταγωνιστής της "σειράς" που είναι η ζωή σου, θα έχεις το πολυπόθητο happy end.

Fade to black.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: